GDS
Görev Dağılım Sistemi
Kurumlar personellerine ortak ve personel bazlı görevler tanımlanmaktadır. Bu görevlerin iş akışları ve süreçlerin tamamlanma durumları kontrol altında tutulmalı ve takip edilmelidir. Görev Dağılımı Sistemi ile personellere görevler tanımlanabilmekte, iş akış süreçleri takip edilebilmekte ve personelin yerine bakacak kişiler tanımlanabilmektedir.
Görev atamaları ve takibi:
Sistemde personeller kendine ait görevleri listeleyebilirken yetki dahilindeki amirler de diğer personellerin görevlerini ve durumlarını görüntüleyebilmektedir. Akışta olan görevleri düzenleyebilmektedir. Eğer verilen görev birden çok personele tanımlanacak ise havuzdan alınan görevler ile birden çok tanımlamaya gerek kalmadan görevler birim genelinde personellere tanımlanabilmektedir.
Süre aşımı ve takibi:
Süreç takibinin yanında süreli görevlerde görevin tamamlanmasına 3 gün kala personele, son 1 gün kala da personel amirine hatırlatma maili gönderilebilir.
Yetki tanımlaması ve onay süreci:
Tamamlanan görevler yetki sahibi personel tarafından değerlendirilir ve onaylanır. İş akışlarının takibi uygulama çerçevesinde sistematik ve basit bir şekilde gerçekleştirilmiş olur.
Uygulama İçin
Bilgi Almak İstiyorum
Uygulamalarımız için bilgi talebi oluşturabilirsiniz sistemdeki arkadaşlar size tüm uygulamalarımız için detaylı bilgi içeren bir e-mail oluşturup gönderecekler.